Az öngyilkos cipőfűző blogja

Nem szenvedek elmebetegségben. Minden percét élvezem.

Az öngyilkos cipőfűző blogja

Többszörös öngyilkossági kísérletet elkövető ifjú keresi hozzá illő párját. Jelige: "Meghalok érted!"

Kipróbálnál egy új játékot? Na, akkor katt a képre, és kezdődjék a szórakozás :)

 

league_of_legends_rope_skipping_gif_by_mizoreame-d6k1w9b.gif

Ingyen pénz a Pokerstrategytől! Katt a képre, és kezdj el pókerezni, ingyen, valós pénzért!

Regisztrálj a 888poker termébe, és most 88$-t kapsz.Katt a képre, és induljon a pókerparty!

tumblr_mlefm6o70u1qbogk6o1_400.gif

EZ megtörtént

A Kentucky állambeli Louisville-ben Barry Kemp 5005 év börtönbüntetést kapott többrendbeli fegyveres rablásért. Az elítélt enyhítésért folyamodott a bírósághoz, és a bíró végül együttérzően lecsökkentette a büntetését 1001 évre.

Nagyon megszívta

  Egy tolvaj benzint akart lopni egy lakókocsiból, de a kocsi gazdája meghallotta a motoszkálást és kihívta a yardot. A kiérkező rendőrök egy sokkos állapotban lévő embert találtak a földön egy hatalmas tócsa fekália közepén. Az idióta bűnöző csak arra lett figyelmes, hogy amikor megszívta a csövet, a szokásosnál sokkal nagyobb adag folyadék indult meg a szájába. A lakókocsi tulajdonosa eltekintett a feljelentéstől. Saját bevallása szerint azért, mert ilyen jót még az életben nem nevetett. Szerencsétlen fickó a wc-tartályt csapolta meg.

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Amikor elolvastam ezt a storyt, a homlokomra tettem a kezem, majd annyit mondtam halkan: Bazzeg...

2013.09.23. - DoktorSSJ 1 komment


Már régóta tervezgetem,hogy randira hívok egy lányt,de soha nem volt elég bátorságom.
Végül is egy nap összeszedtem minden bátorságomat,és beszéltem a lánnyal.
Ő nem ellenezte a dolgot , és megbeszéltünk egy szombat esti vacsorát. Péntek este a a haverjaimmal elmentünk megünnepelni a dolgot .
Túlzásba vittük az alkoholfogyasztást, de nagyon.

Szombaton nagyon rosszul voltam, húszpercenként szaladgáltam a klotyóra hányni vagy fosni. Néhány órával később a hányást már töröltem programból, de a rendszeres WC látogatást még nem.

A randit ennek ellenére nem akartam lemondani ,mert féltem ,hogy nem lenne bátorságom még egyszer elhívni a lányt.

Így hát találkoztunk az állomáson és bevonatoztunk a városba.
Az étteremben már az előétel közben bocsánatot kértem és elviharzottam WC-re.
Ezután az előételt már megszakítás nélkül tudtam folytatni, de a következő fogás közben ismét el kellett mennem.
A desszert alatt ismét késztetést éreztem , de nem akarta nevetségessé tenni magát az állandó WC-re rohangálással, így inkább visszatartottam.
A dolog pár perc múlva elmúlt , ám ekkor így éreztem, hogy némi gáznemű anyag készülne távozni belőlem. Úgy döntöttem, hogy szép óvatosan kiengedem ott az asztalnál. Szerencsétlenségemre a gázzal együtt némi meglepetés is érkezett.

-Na, most szarban vagyok - gondoltam (és éreztem is).
Ahelyett, hogy kiszaladtam volna a WC-re, inkább megkapaszkodtam a székben és egy kicsit megemelkedtem,hogy minél kevésbé nehezedjek rá az ,,ajándékra''.

Ezt a jóga-pózt fenntartottam a desszert végéig, és közben erősen gondolkodtam , mit tehetnék, mielőtt érdekes illatot kezdene árasztani, illetve a nadrág kívülről is is megmutatná, hogy mi rejtőzik benne.
Igen gyorsan fizettem,és távoztunk az étteremből.
Az állomás felé úgy mentem mint egy cowboy a lány szórakoztatására.
Az állomás felé menet egy bolt mellett haladtunk el amikor életmentő ötletem támadt.

-Nem lenne gond, ha beugranék megvenni a mellényt amit már egy hete kinéztem magamnak? - kérdeztem.

-Rendben, legalább én is körülnézek egy kicsit - mondta.

Szerencsére a férfiosztály balra, a női pedig jobbra volt. Így hát szétváltunk. Felkaptam az első mellényt amit megláttam és kerestem egy nadrágot ami leginkább hasonlít az enyémhez,hogy ne vegye észre a csalást.
Gyors odamentem a kasszához és odasúgtam a árusnak:

-Csak a nadrágot! - közben végig a lányt figyeltem nem-e látta a trükköt.

Fizettem, és a lánnyal együtt mentünk ki az állomásra.
Felszálltunk a vonatra ,és találtam két szabad széket egy kocsi közepén.
Leültettem a lányt és azonnal siettem a WC-re.
Amikor odaértem,azonnal levettem a nadrágom össze tekertem és úgy ahogy volt kidobtam az ablakon.

-Ezt is megoldottam - gondoltam magamban és elmosolyodtam.

Ekkor belenézek a szatyorba,hogy kivegyem az új nadrágot, és akkor látom,hogy csak a mellény van benne...

554957_490160854407486_555232287_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mamerd.blog.hu/api/trackback/id/tr75529228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2013.09.26. 23:43:01

Nem értem mi a gond. A mellény megvan. Erre vágyott már egy hete.
süti beállítások módosítása